pimpa bilen

Har sett dem förr, men glömt bort det. Överdrag till bilsätena med Ed Hardy tryck.
Såg dem idag igen när jag hämtade dottern på kalas och lyckades komma ihåg tills jag kom hem och kunde googla dem. Visar sig att de finns på Jula och till överkomligt pris. Där fanns allt från rattmuff med Ed Hardy tryck till bilmattor och bagageväskor. Ska passa på och köpa grejor så jag kan tvätta bilen med.
Mannen sa att de var ju han som skulle komma att köra den stora nya bilen, så då antar jag att den lilla racerbilen är min, eller?
Jag kommer ihåg när jag hade fått mitt körkort för så där en 10 år sedan och köpt min första bil, då var det populärt med kohuvuden på nackstödet, så ett sådant hade jag. Lite white trash varning på både kohuvuden och Edhardy klädsel i bilen, men det är kul att verka vara något man inte är ibland. Fast folk som inte känner mig hade nog kunnat ta mig för white trash, jag kan bjuda på det. Självdistans!

Dottern hade det bra på kalaset, och jag blev glatt överraskad när jag kom och hämtade henne. Inte nog med godispåse, de fick ett sett med såpbubblor och två "pinnar" som man blåser dem med. Den ena gör jättebubblor och den andra många små. Perfekt eftersom hennes som gör jättebubblor har gott sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0