Min tand är lös, min tand är lös.......

Jo, min son har nu sin första glugg. han kom för en vecka sedan och var stålande glad.
Min tand är lös mamma! Igår kom den ut.

Min bil blev inte pimpad, överdragen som jag köpt var för stora och satt inte alls snyggt.
Den blev däremot faktiskt tvättad. Trodde aldrig jag skulle lyckas få bort djurkykogården på fronten.

Denna och nästa vecka jobbar jag kväll/natt. Det har faktiskt varit riktigt skönt. Ledig fredag.
Sen har jag två veckors ledigt innan skolan börjar igen. Har en massa kurslitteratur som jag måste leta upp.
Älskar begagnade böcker. Ska bara försöka hitta den jävla lagboken begagnad oxå.

Barnen var så söta idag, jag fick frukost på sängen. Den bestod av två mackor, en med majonäs, en med korv, utan smör. Två hallo Kitty glassar och en burk majs som de värmt i micron. De har då fantasi. Inte min drömfrukost, men den kom till sängen. De hade bryggt kaffe med som serverades i sonens busfabriken mugg.
Då är man speciell om man får sitt kaffe i den muggen.

Nu har jag snart gjort mitt här på altanen. märkligt att ett stort djur som en människa ska låta sig jagas på flykt av små jävla millimetrar, men det här stora människodjuret har fått nog!
over and out!

Kommentarer
Postat av: josefina ersing

millimetrar skall aldrig underskattas... det lärde jag mig på ditt bröllop!

HU!!

Angående frukosten.... där var ju iaf majonnäs... asg

kram

2010-08-04 @ 12:07:58
URL: http://tesslan6.blogg.se/
Postat av: Bily

konstigt det ska vel förestela en sång eller.vilken melodi är det? ASSÅ förlåt om jag är dum men jag fater inget fast den var ganska komisk/Bily

2011-01-13 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0