Back to normal.

Nu har alla kommit igång igen. Andreas har börjat jobb, jag har börjat skolan och barnen har börjat med sitt.
Alexandra har ett år kvar på dagis och Elias har blivit stor och börjat i ettan.
Sommaren har varit bra. Jobb och två veckors semester. Semester tillbringade vi som vanligt i Småland.
Det var för sent på sommaren i år för att det skulle vara riktigt bra badväder eller varmt i vattnet, men badat i sjön har vi gjort massor de helger vi har varit uppe.
Första veckan på semestern kom Jossan och hennes två flickor upp och hälsade på. Jättekul och barnen leker så bra ihop. Elias är den stooora idolen. Både Lovisa och Lina ska ha date med honom, har tjejerna bestämt-
Undrar vad Elias har att säga om det?
Vad anbelangar att han börjat i ettan så verkar det vara jag som tycker det är mest spännande.
När jossan hade åkt hade vi ca 3 timmar själva innan Richard och co dök upp. Sen var det full rulle hela helgen.
kantareller och blåbär har vi plockat och alla har blivit rejält mycket myggbitna, förutom jag. De verkar inte gilla mig och jag gråter inga floder över det.

Skolan startade igår. En stor bunt med kompendier som vi började med att gå igenom direkt.
läraren verkar bra. Han verkar ha min typ av humor, men jag kan tänka mig att många andra kommer att tycka att han är pest.
Böckerna börjar trilla in, idag fick jag hämta lagboken. Den ska släpas varje dag. Börjar ångra att jag köpte den blå. Tung som satan. Men det var en idé som bara satte sig i huvudet. Nu ska skiten bara betalas oxå.
Har börjat läsa lite, men inte så mycket som jag borde.
Tycker mest jag har suttit i bilen idag. Var på jobb och fixade med lite papper. Så trött på att bara ha en ordentlig bil. Ska bli så skönt när den nya kommer om ca 3 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0