Sitter det, eller?

Tenta i morgon. Har inte pluggat jättemycket idag för det känns som att jag kommer att röra ihop allt i huvudet till en salig röra av forskningssvammel.
Dessutom känner jag mig duktigt distraherad av min fältstudievecka nästa vecka. Ska vara på det lokala fängelset. Inte nog med att jag är nervös därför att det är en helt ny miljö, det är dessutom en hel bunte nya människor oxå. Höga stängsel med taggtråd och stora grindar som ska slå igen bakom mig på måndag.
Jag får i alla fall gå ut genom de grindarna när jag vill.
Jag måste komma på en frågeställning med. Det måste dessutom finnas något skrivet om det jag väljer innan som jag kan referera till. Jag får fortsätta senare, min svärfar kom in genom dörren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0