Så liten!

Har varit och hälsat på Iris. Så liten hon var, och jag vet att min dotter var ännu mindre.
Man glömmer fort.
Iris mamma fick en massa paket, och ett nyttopaket med blöjor och blötisar.
Det går nämligen åt och är dyrt. Fråga mig, jag har en 4-åring som vägrar lägga av med sina blöjor, trots mutor.
Nu ligger mina "små" i badet.
Sonen var väldigt upprörd för de hade blivit brandövning mitt i deras gympa idag, det var inte populärt.
Nu ska jag gå och leta upp min bröstpump. Den nya lilla familjen ska nämligen vara politiskt korrekta och dela lika på matandet av Iris. Önskar min man hade varit lika klok när det begavs sig. En mer utvilad mamma är nämligen lättare att handskas med, så det är ett smart drag från den gamles sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0