Perspektiv, teorier och bla bla bla.

Det går runt i huvudet. Varför ska jag kunna massa olika teorier och vem som kom på dem?
Kan jag inte få bilda mig en egen uppfattning? Sen att den uppfattningen inte bara är min, skiter jag väl fullständigt i.

Mannen ringde mig idag och frågade vad det var som var 23 cm långt och vägde ca 1 kg.
Jag vet vad jag ville svara, men drog till med något som hade lite liknelse ialla fall. En fläskfilé?
Nej, det var fel. Det var något som skulle komma på posten om en vecka.
Jo, det var en mini laptop. Älskar min man. Han hade blivit uppringd av tele2, eftersom vårt avtal på det trådlösa abonnemanget gick ut. Ett av de nya avtalen innehöll min nya leksak.

Mannen vill att jag ska klippa gräset när jag ändå är här, jag får väl se hur det känns i morgon.
Jag har inte plockat någon svamp heller. Det var kallt idag och ingen sol. Jag höll mig inne vid brasan.
Det var däremot väldigt vackert när det började bli plusgrader oche det rök från fältet framför huset.
Betyder inte att jag vill ha frost i natt med.
Snart dax att gå och lägga sig. Trött som en gnu. Hade mina planer på att köra hem i morgon, men det tyckte inte mannen alls att jag skulle, det är ju bara onsdag. Jag får se i morgon hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0