Ny baby.

Nej, det är inte den gravida som har ploppat. Jag har fått en annan baby.

Nej, jag har inte slängt ut mannen och skaffat en toyboy (temting). Jag har fått min lilla mini pc. den är så söt. Så nu vet jag vad jag ska göra nästa gång jag blir babysugen, om jag inte kan låna en, skaffa en ny teknisk pryl.

Har haft min först tenta idag. Jag hade nog kunnat strypa den lärare som satt ihop den. En hel del frågor som vi inte har tagit upp ett dugg om. Vi har ju trotts allt konsrntrerat oss på sådant som föreläsarna tagit upp på föreläsningar. Då räknar man med att de tycker att det är ganska viktigt och att det är det som vi ska lära oss. Men ack vad vi bedrog oss. Här håller de föreläsningar om saker som de tydligen inte är så väldigt viktigt. Ja, govänner, vi ses på omtentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0