Jag är fri!

Jag kom just på att jag behöver inte öppna en endaste bok i helgen, om jag inte vill.
Jag kan göra saker som jag tycker är kul. Visst har jag saker som borde göras, typ städa hela huset, men jag tänker hålla mig till att få färdigt dotterns säng.
Undrar om jag inte ska leta reda på en billig fönsterputsare med. Fan, jag ser snart inte ut genom mina fönster i vardagsrummet.
Mina barn har fått lyxfrukost med varm chokladmjölk med marsmellows i. Jag undrar om jag ska göra det varje helg, de har nämligen börjat städa sitt rum utan att jag bett och tjatat.
Fantastiskt vad ganska mycket socker kan göra!

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Härligt!

Med en sån frukost så måste ju energin ge utlopp i nått positivt! :D

kramelikram

2009-10-10 @ 09:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0