Bara slappat!

Jag gar bara slappat idag. Jag har målat lite säng, men det är att slappa, eftersom jag tycker att det är roligt.
Jo, jag har varit och handlat med. Det blev lite vinterskor till barnen, fast jag skulle ha gummistövlar till dottern. Ja, det blev det med.
Mannen har inte gjort mycket han heller. Han har sutit framför datorn, bråkat med sonen och legat på soffan.
Oj, aj då, han gjorde ju lunch.
Hans komentar till varför han låg på soffan var att han försökte att inte sitta så mycket framför datorn.
Jag bara tittade på honom, det räckte för att han skulle fatta att det var ganska korkat sagt.
Dagen började bra, jag fick nämligen mannen att säga att han skulle putsa förnstrena på utsidan.
Jag började ju snacka om att anställa en fönsterputsare, och det kändes väl inte bra i det manliga egot.
Detta var dock innan han hade satt nästippen utanför dörren. Det var ju kallt, och gud förbjude om egot skulle kylas ner. Jag sa att jag inte tänkte tvinga honom, men då fick han väl ge sig på trappan då.
Eller inte.
Jag kan snart skriva en bok. Hur man lyckas med att tuckta en man- ring hans mamma.
Apropå pojkar och deras mammor så är det ju någon smart tv producent som har uppfattat detta fina band.
Men går det inte lite över gränsen att göra en dokusåpa där pojkarna ska bli kåta och kära, med mamma i hälarna.
Har folk verkligen ingen som helst jävla självrespekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0