Fy på mig!

Gjorde något jag inte skulle ha gjort idag. Det var bara en av dessa förvirrade dagar.
Började dagen med nationellt prov i engelska, gick nog bra.
Fortsatte med religion och jag lärde mina klasskamrater lite om Falun gong.
Inte så oskyldigt som det verkar.

Alla vetenskapsmän på jorden är hör och häpna......aliens.
David Copperfield kan faktiskt gå genom kinesiska muren och världen håller på att ruttna pga blandning av raser och homosexuallitet. Dessutom så kan ledaren bota cancer, och om du ändå råkar dö så beror det på att du inte var tillräckligt trogen Falun gong. Det visste ni inte.

Sen hade vi lunch, och jag och en kompis var inte sugna på Falukorv, så vi tänkte äta någonannanstans.
Jag lovade henne att jag skulle köra henne till stan så hon kunde springa upp till sin tandläkare med lite papper.
Sen skulle vi äta. Trodde vi. Inte där vi hade planerat i alla fall. Vi hamnade så småningom nere i stan och insåg att vi aldrig skulle hinna tillbaka i tid, så vi sket i lektionerna efter lunch. Inte riktigt jag. Kändes inte bra. Men det var trevligt att sitta och titta på folk och dricka en latte i solen.
 Serveringen som vi var på ligger mitt emot stadens pundar och alkis torg.
Jag har aldrig haft något emot människor som har den typen av problem, jag har umgåtts med en hel del ur den kategorin, men när jag satte mig i bilen och körde hemmåt så kändes det lite som att köra tillbaka till civilisationen.
Väldigt surealistisk känsla. Den världen var liksom inte verklig längre. Tänk att jag skulle gå och bli så svensson.
Fan  vad hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0