ansökan färdig.

Fick ett telefonsamtal från en vän idag.
Du måste uppdatera din blogg, sa hon.
Så då får jag väl göra det.

Idag var meningen att jag skulle satt mig med min naturkunskap som jag har prov i på torsdag.
3 sidor orkade jag. Det är så tråkigt!
Livets uppkomst på jorden. Jag skiter i hur eller varför, vi är här och nu och håller på att förstöra hur och varför.

Jag har gjort något stort idag. Jag har skickat in min anmälan till högskolan.
Snälla, sparka mig lite nätt i baken när ni träffar mig. Ni kommer att få blixtrande svarta ögon till svar,
eftersom jag kommer att ha glömt att jag uppmanat er.

På lördag är det högskoleprov. Jag kan lugnt säga att jag har fått nog av NOG redan nu.
Rena gissningsleken.
Sen väntar jag på tre gjorda prov i skolan som vi inte fått tillbaka ännu. Kan bli en intressant vecka.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu var du allt bra duktig!

Så mycket bättre på högskola än ett år till bland massa skoltrötta tonåringar...

kram

2009-03-24 @ 08:25:20
Postat av: Josefina Ersing

Jippie jag fick som jag ville;)

Du ska se att proven du får tillbaka har bra mycket bättre resultat än du tror!!

Jätte kram vännen och en stoooor portion ork till dig!!

2009-03-24 @ 09:23:28
URL: http://tesslan6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0