Vet inte vad jag ska tycka.

Michael Jackson är död. Jaha. Vad ska jag tycka om det då?
Jag blev bara skitirriterad över att jag inte kunde hitta en enda vettig recention av Motleys konsert på peace and love.
Det var bara Jackson överallt.
Jag har faktiskt varit och sett Jackson, vilket är mer än jag kan säga att jag gjort med Motley.
Synd. Jackson var en jävligt stor artist och underhållare, och han har gjort många bra låtar, men hans konsert kändes lite väl regiserad. Det har jag svårt att tro att jag tyckt om grabbarna från LA.

Nu sitter jag i mitt sommarhus och myser. Sommaren har kommit tillbaka och barnen tjatade redan i kväll om att gå till sjön och bada. Tyvärr blåste det för mycket för min smak.
Hoppas på värme och mindre vind i morgon.
Ska nog köpa lite växter i morgon oxå.
Ta det lungt ivärmen,vänner. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0