Varken tid eller pengar, men en jäkla lust

Att man inte blir rik av att studera det vet de flesta i detta avlånga land.
Har man då ett jobb att gå tillbaka till på loven, så ska man skratta sig lycklig(vilket jag inte gör)
Pengar pengar. Det är det som håller mig uppe. Särskilt nu.
Jag vill inte vara här, jag vill vara i Borlänge och se mina absoluta favoriter Motley Crue.
Jag ska inte gnälla, jag kunde varit nordkorean. Då hade jag å andra sidan inte vetat vad jag missar, fan, krångliga jävla i-lands problem.

Vi har grillat i kväll med den gamle och den gravida. Det var mycket trevligt.
Dessutom var det god mat. Vi har oxå bestämt att vi ska åka till sommarhuset i helgen.
Jobbar kväll nästa vecka, så då jobbar jag för sent på fredagen.
Innan jag glömmer det. Tack söta lilla rara tjockis för islatten!
Min gravida vän kom upp på mitt jobb med två islatte till mig idag.
Det var en liten räddning.
Nu ska jag rädda min morgondag genom att hoppa i ett bad och sedan gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Vad gör man inte för att hålla den arbetande delen av Sverige på gott humör?! Puss!

2009-06-25 @ 09:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0