Någon borde hängas.

Jag är väldigt arg, förbannad och frustrerad.
Svenska posten har kostat mig ett års studielån.
De har nämligen slarvat bort mina betyg, vilket innebär att jag inte är behörig till de högskolestudier jag sökt.
Nu får jag göra en sen kompletering som kommer att behandlas i mån av tid.
Jag tror jag kan glömma mina socionom studier till hösten, eftersom det är en populär utbildning.
Jag kan passa på att ge en känga till studera.se när jag ändå är i farten.
På deras sida som behandlar meriter står det att det är inte alla inskickade meriter som kommer att synas på Dina sidor. De kanske skulle specificera det lite så att det blir lite lättare att reagera om inskickat material inte dyker upp.
Hade jag nu bott i USA i stället så hade jag kunnat stämma posten och bli rik. Men i Sverige ska du inte kunna bli rik på något sätt alls.
Kanske skulle man ändå göra en prövning av detta. Orka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0