mani

Jag kom på att jag inte köpt en ny bikini på 11 år, så nu var det dax.
Har hela våren spetsat in mig på Ed Hardy och hans bikinis. Inte i butik, det går ju inte att lösa.
Tradera är lösningen, och ändå inte speciellt billigt. Nu kan jag ju tydligen inte göra någonting med måtta, har jag märkt.
Jag verkar skulla dra allt till sin spets, så det blev inte en utan två. Jag är dessutom duktigt sugen på ett par tajts och en tröja, eller ett linne kanske? Men det ska vara Ed Hardy.

Idag har jag varit på marknad med min gravida vännina och min dotter.
Hon fick åka karusell, eller vad man ska kalla det för första gången. Dyrt som f-n, men väl värt pengarna när jag fick se hennes lycka sprida sig över hennes ansikte.
Det blev även en prinsessklänning och ett par byxor med kjol med Hallo Kitty. Dessa byxor fanns även i svart, och var jättefina enligt mig. Nej, jag ska ha de rosa, sa dottrn bestämt. Kom inte och köp något svart till mig mamma.
Sonen fick en gul Spiderman tröja och en Spiderman ryggsäck. Han ska ju börja förskolan till hösten.
Vart tog tiden vägen?

Dottern fick just tag på sina nya byxor, och såg väldigt frågande ut.
Hon höll i byxbenen och hävdade bestämt att det var en klänning. Till slut fick jag hjälpa henne, och fick förklara att kjolen var fastsydd i byxorna. Hon såg väldigt rolig ut.

På tisdag åker barnen på en minisemester till vår sommarstuga, fast med den gravida och den gamle.
Jag hoppas att jag och mannen kan ha lite tid att umgås och kanske gå ner på stan en kväll och äta något gott.
Jag ska försöka hålla er up to date om våra ensamma dagar. Inga detaljer dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0