lyxliv!

Med mannen och barnen ur huset kan jagäta vad jag vill, och behöver inte ha en massa fasta rutiner.
Detta betyder att när jag nu fick ett ryck och sätta mig att blogga kl halv tolv på natten så kan jag göra det med en skål jätteräkor och en burk Limeaioli bredvid datorn. Min man hade fördrivit mig ur huset om jag försökt något liknande när han är hemma, men det är han inte.
Till lunch käkade jag fiskgratäng. Jättegott!
En fördel till med att inte ha mannen hemma är att jag kan sätta mig och titta på en riktigt dålig film, bara för att jag vill se en riktigt dålig film och slippa aktivera hjärnan.
I går tittade jag på Dirty Dancing 2. Den sög rätt hårt, men musiken i den var bra.
Jag frågade mannen innan han åkte om han var tvungen att göra något åt pannan innan han åkte. Nejdå, den klarar sig bra. Igår när jag kom hem från jobb pep den.Det var bara att sätta på elen.
Med det vill jag ha sagt att det är inte bara bra att mannen är borta.

Min vän i halland skrev på sin blogg att hon höll på att baka Drömmar till mig. Underbart!
Jag undrar om jag faktiskt inte har kvar en i frysen, måste kolla när jag är färdigskriven.
Nu är jag färdigskriven.

Kommentarer
Postat av: Josefina Ersing

Hehe japp drömmar blir det, måååååånga :)

kram vännen, ses i morrn!!

2009-07-30 @ 07:44:39
URL: http://tesslan6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0