Ordning i kaoset

Är som vanligt totalt förvirrad och trodde att det var tisdag idag.
Det börjar dock bli lite ordning i kaoset. Lite rutiner börjar det bli på vardagen igen.
Det ska sägas att det har inte varit lätt att få barnen ur sängen den här veckan.
Nej mamma, låt bli, jag vill sova mer. När jag sedan väl har fått upp dem har ialla fall sonen varit på ett humör som skulle kunna passa på mig innan jag fått tre koppar kaffe och lika många cigg i mig på morgonen.
Dottern har fått för sig att hon ska släpa med sig halva sitt bohag till dagis varje dag. Hennes bohag består av ex antal gosedjur och ex antal gosefiltar. Det är ett j-vla liv om dessa saker varje morgon. Är det sedan mannen som av någon anledning råkar hämta så är allt kvar på dagis. Panik!

Skulle försöka betala mina räkningar idag. Det gick inte att ta sig in på swedbanks inloggning.
Jag försökte ett par gånger under dagen, men nej. Kvinna som jag är gnällde jag till mannen så fort han kom innanför dörren. Han är väldigt intresserad av att mina pengar ska över till huskontot så han satte sig vid datorn direkt.
Efter mycket om och men visade det sig att om man har Vista som operativsystem så kunde det bli problem efter en uppdatering som hade gjorts för ett tag sedan. Någonting med säkra platser bla bla bla.
Jag börjar inse vad jag ska ha min man till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0