Det var det.

Så har man som vanligt stressat sig halvt fördärvad för ett par timmar, för sen är det över.
Barnen har verkligen börjat fatta det där med jul och julklappar. I år var det nog första julen när de liksom nästan klättrade i granen. Men de var så nöjda efteråt. Elias fick en bilbana och en massa lego mm.
Alexandra fick en askungeklänning och skor och en gung till sin docka mm. Så nu trippar hon runt här och är värsta lilla prinssesan. Sonen kommer jag inte att se på ett par dagar, han kommer att sitta på sitt rum och bygga.
Jag har en hemtenta som knappt är påbörjad och så ger mannen mig första säsongen av True blood. Inte det bästa kanske? Jag fick en ny plånbok och en tröja oxå. Det var kanske tur att jag inte fick ett WII som jag önskade mig.
Idag är det min pappas tur att få lite jul, så mannen är och hämtar honom nu. Det blir med andra ord lite julmat i dag med. Sen kör jag hem honom ikväll. Sen är det True blood som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0