Hemme igen

Så var man hemma igen.
Mannen och barnen åkte i förväg och lämnade städningen till mig.
Jag gnällde inte. Lugnt och skönt. Det var annat än det var när jag kom hem.
Ett par kompisar och deras son. Öl och grillning av hamburgare, vilket jag kunde behöva. Mat alltså.
Kom på att jag ätit två mackor kl halv tio.
Efter att vännerna, där tjejen för övrigt är gravid, åkt hem tog hela familjen sig ett dopp i den 30 gradiga poolen.
Fan vad det var kallt att stiga upp, säkert inte mer än 20-22 grader.
Känns ok att vara hemma igen. Jag ska bara ge fan i att titta ut i hallen där alla sakerna från semestern står.
Varför göra idag vad du kan göra imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0