Håller med!

Läste min vänns blogg, och håller fullstädigt med. Hon undrade vad hon sysslade med som inte gjorde det hon skulle.
Jag undrar det samma.
Varför gör jag inte bara det jag ska göra?
Jag ska plocka ihop mina papper till deklarationen och få dem skickade.
Jag har ett halvfärdigt arbete som borde bli färdigt.
Jag har en tråkig bok jag måste läsa och skriva en recention av.
Dessutom ska jag göra en mandala, som jag bara börjat skissa på.
Om du inte vet vad en mandala är, så googla det, för jag är inte så säker påatt jag själv har fattat.


Var hos min vän i halland förra onsdagen. Skulle skaffa mig en ny gaddning trodde jag.
Till vår stora besvikelse dök tattueraren aldrig upp.

Barnen har jag lyckats hålla friska över hela påsklovet, så nu är de naturligtvis sjuka.
Kanske därför jag inte kommer loss med att göra det jag ska. Alla rutiner är rubbade.
Jag kan skjuta upp tills i morgon.
Så det är vad jag tänker fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0