Typisk måndag?

Skolan var helt ok. Första timmen har vi engelska.
Tyvärr kan jag inte med läraren. Jag är dock inte ensam om det.
Resten av dagen gick fort.
Åkte hem, kollade mina finanser, och skrev en handlingslista.
Hämtade barnen på dagis och åkte till affären.
Redan på dagis märkte jag att dottern var på bråkhumör.
Jag kan lungt säga att jag var färdig att strypa henne när vi kom ut ur affären.
Det fortsatte efter att vi kommit hem.
Till slut satte jag barnen framför en film. Under tiden gjorde jag middag.
Lasagne. Det åt båda med god aptit. Efteråt fick de varm choklad med marsmallows.
Så dagen slutade ialla fall bra. Jag har till och med tittat på engelskan tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0