Sportfåne?

Ännu en gång har min man överraskat mig.
Han är på ishocky match med ett par arbetskamrater i kväll.
Vi pratar om min man som kategoriskt har dissat allt vad sport är.
Jag kommer aldrig att sluta förvånas, det är väl lite av charmen, kanske?

Skolan slänger på oss en fantastisk mängd läxor och projekt.
Projektet som vi fick presenterat för oss idag var tungt, och kan innebära en hel del jobbiga situationer för många.
Vi ska skriva om tre generationer. Här är det många som får problem.
Jag tex. Jag har bara min pappa, och sen tog det slut.
Jag får försöka gå på det han har att säga om farmor.
Jag har i alla fall en röd tråd jag kan följa. Huset i småland.
Det ska bli ganska spännande att börja knåpa med det.

Nu ska jag sätta mig och läsa psykologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0