Ge mig mer bullar.

Jag hade en underbar helg!
Min man åkte till sommarhuset med en kompis för att snacka skit, supa och ställa iordning för vintern.
Min kompis utan båt tog mina barn på fredagskvällen och lämnade tillbaka dem lördag eftermiddag.
Helt själv hemma. Vilken lyx!
Jag tog ett långt bad med skum och slappade sedan framför tv-n med Desperat housewifes.
Inget skrik och kiv på morgonen om vilket tv program som ska vara på. Underbart.
På eftermiddagen lagade vi lammstek och äpplekaka.

På söndagen kom svärföräldrarna hem till oss. De skulle hämta sina vinterdäck som stått i vårt garage.
De hade med sig nybakade bullar. Det var fantastiskt gott och hysteriskt längesedan jag bakade bullar.
Nu ska jag alltså försöka klämma in det någon dag, hur nu det ska gå till?
Men oj vad jag längtar efter nybakade bullar och den underbara doften i mitt kök.
Onsdag kanske? Jag har historieprov på fredag, undra om min lärare är mutbar med hembakade bullar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0