Min man - ett mysterium

God kväll kära läsare.
Jag ska nu berätta lite om min man, som ständigt lyckas chocka mig.
Tycker jag borde ha vant mig, men han hittar alltid nya vägar till att få mig förundrad.
När jag för ett par månader sedan upptäckte Tradera, så blev jag väldigt uppslukad av detta.
Barnen fick oxå väldigt mycket nya kläder, som jag tyckte att de behövde.
Till slut sa mannen till mig att han skulle stänga av min mail om jag inte tog det lite lugnt
 med mitt budande.
Nu i helgen var jag i sommar stugan med min vän från båten.
Kom på att jag kan ju faktiskt köpa lite nya gardiner på tradera, så nu är jag i gång igen.
Här om kvällen ringer min man mig innan jag ska åka till jobb.
Jag ser att du har blivit överbjuden på en auktion på tradera, säger han.
Han kan nämligen se vår mail på vår bärbara dator oxå, och den använder han för tillfället på jobb.
Jaha, svarade jag med viss skeppsis i rösten.
Jag såg att auktionen tar slut i kväll när du är på jobb, är det något du vill att jag ska hålla ögonen på eller?
Det var ju väldigt gulligt.
Han fick min inloggning och lösen.
Vad gör min man när jag kom hem kl 23 i går kväll?
Han sitter vid datorn och håller stenkoll på en auktion som håller på att ta slut.
Det är inte en av mina gardiner, nej nej.
Han snubblade över ett halvt kilo pärlor, som han tyckte vi kunde köpa till barnen.
Jag trodde inte mina ögon, eller öron.
Han måste ha suttit ett bra tag, för kommentarerna var något i stil med att, fan, vad mycket skit folk försöker sälja
och att det var ju väldigt mycket företag.
Det är bra älskling, fortsätt du, men ta det lite lugnt med ditt budande, annars kanske jag konfiskerar den bärbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0