Jättefarligt

Har upptäckt Tradera på allvar.
Innan har jag bett en vän till mig buda åt mig ett par gånger.
Denna gången blev det rätt mycket för henne att göra, så när jag nu ändå
var hemma med sjukt barn,så gjorde jag mig själv till medlem.
Vet inte om det var en så smart ide.
Har hittat jättemycket snyggt till min dotter, och väldigt lite till min son.
Tog hem en jacka med Bilar på till honom. Det blev inte så billigt, men det går nog på ett ut med vad jag köpt till dottern.

Barnens farfar har varit här två dagar i rad och börjat bygga barnens lekstuga.
Så i går när vi satt och fikade berättade farfar för min son att farmor hade tyckt att det var en dum ide att börja nu, för det skulle kanske dra ut på tiden och barnen bli otåliga.
- Varför lyder du inte din hustru? frågar sonen.
Varken jag eller farfar visste riktigt var vi skulle bli av.

Idag har det varit toppenväder, och vi bjöd hem den bastanta madamen och hennes karl på grillning.
Hon gnäller lite över sina stora bröst, och hennes karl gnäller över priset på hennes nyinköpta bh-ar.
Jag gnäller över att jag inte har några bröst längre.

Har grävt i lerjord i två dagar. Det känns i ryggen. Äntligen har jag fått flyttat mina rosor.
Undrar om de klarar sig. Tyckte de slokade betänkligt.
Nu får jag ta och krypa ner under täcket i ett alldelles för varmt sovrum.
God natt.


Kommentarer
Postat av: josefina ersing

hej gumman!
Så du har öppnat eget konto nu ;)
Paketerna har börjat trilla in, glömde ju helt bort att be dem skicka direkt till dig..
Men ska kolla upp när pappa har möjlighet att köra innom.
Kram!!

2008-05-08 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0