På stan utan barn

Igår fick jag ett par timmar på stan med min vän från Norge.
Utan barn.
Jag har nog inte varit på stan på ett halvår, och då sprang jag runt med olika saker som skulle fixas inför bröllopet.
Det var riktigt skönt. Att bara få vara jag ett tag, inte bara mamma.
Sen bar det av till jobb, vilket jag inte alls kände för.

Jag tillhör den kategorin av svenska folket som har konstigt formade öron.
Det vill säga, jag kan inte använda de hörlurar som kommer med mp3-spelare och telefoner.
De trillar ut.
Jag föredrar de som man trycker in en bit i örat. Storlek så liten du kan hitta.
Med förpackningen med hörlurarna kom 3 st olika storlekar. De minsta funkade perfekt.
Nu har jag tappat en plutt. Tror du att de säljs separat? Nej du. Du får snällt köpa nya hörlurar för hur mycket pengar som hellst.
Att inte fabrikanterna har fattat att de hade kunnat tjäna hur mycket pengar som hellst på att sälja pluttarna separat.
Någon som vet om man kan få tag på pluttarna? Skriv!





Kommentarer
Postat av: josefina ersing

är det koss hörlurarna så har jag ett par liggandes..
kram vännen!

2008-02-05 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0