Prinsessan.

Så har äntligen allt folk åkt.
Dottern har verkligen varit prinsessa idag.
Hon har fått prinsessdiadem, böcker om och med prinsessor mm.
Hon fick även sin prinsesscykel och hjälm som hon har tjatat om i en och en halv månad.
Det ska bli intressant och se hur villig hon är att lära sig cykla.

Jag kom med den intelligenta ideen att de vänner som var kvar kunde stanna, så kunde vi grilla korv.
Sommaren var ju faktisk tillbaka i går och idag.
Så vi blev 6 vuxna och 4 barn + en baby på 3 veckor.
Barnens nya kusin.
Det har varit en jättetrevlig dag.
Nu ligger barnen i blöt i badet och sedan är det dax att sova.
Även för mig, tror jag.

Kommentarer
Postat av: josefina ersing

Åh då är hon glad nu lilltjejjen!

Krama om henne från mig!

2008-09-03 @ 11:31:42
URL: http://tesslan6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0