Skafferi

Äntligen!  Mitt skafferi är färdigt. Det har visserligen inte tagit så lång tid sen vi startade bygget, men det känns ändå som äntligen.
Annars har det varit en ganska vanlig dag. Dammsugit, tvättat, vikt tvätt, bråkat med barnen, gosat med barnen och berömt min man. Jag var faktiskt duktig nog att tala om för honom att jag tyckte han var jätteduktig, och att jag var stolt över honom. Jag kan vara lite dålig med att berömma honom. Men han vet att när jag väl gör det, kan han suga det i sig som en svamp.
Gjorde faktiskt en riktig middag idag. Helstekt kotlettrad med sås och potatis. Slängde i lite äpplen och Calvados i såsen. Mannen och barnen var väldigt nöjda. Det här var så gott så det ska jag äta både till frukost och lunch i morgon, sa mannen och gjorde en jättelik matlåda av resterna. Min tur att suga som en svamp. (ta åt mig berömmet, alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0