fredag!

Var hos läkaren med mina småttingar idag.
Först ville damen som svarade inte ens ge mig en tid.
Du är inte ensam om att ha hostiga barn. Det är jättemånga som är förkylda och hostiga.
Till slut fick jag en tid.
Äntligen har de förstått att dotterns hosta inte är normal.
Infektionsastma. Astma medicin i puffar och kortison i puffar. Tack.
Kanske vi kan få sova på nätterna. Jag ligger och lyssnar på hennes ansträngda
andhämtning hela nätterna,istället för att sova.
Jag fick något vettigt gjort i går kväll i alla fall. Medans jag väntade på att dottern skulle somna fick jag sorterat mannens strumpor. Han önskar sig strumpor för 1000 kr i julklapp.
Han vill slänga alla sina gamla och köpa nya. Alla likadana. Det är en frestande tanke, för jag hatar verkligen att försöka para ihop hans strumpor.
Tänk att bara kunna slänga ner dem i byrålådan efter tvätten.
Känns dock lite för tråkigt som julklapp.
Annars är jag faktiskt nästan färdig med dem. Tidigt för att vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0