Allt känns konstigt.

                                                             Hej igen.

Trodde inte jag var så beroende av rutiner. Har fått ändra uppfattning om den saken.
Jag har varit hemma med sjuka barn hela veckan. De två första dagarna var allt ok. Fick lite extra gjort, som jag i vanliga fall inte hinner med. Men de två senaste dagarna har allt bara känts konstigt. Det är inte mina barn. För mina barn sitter inte framför tv-n hela dagarna. De springer omkring och jäklas och bråkar.
Det känns inte änns som mitt hem. Jag känner mig inte som jag.
Får ta de små liven till läkaren i morgon. Så här kan vi inte ha det. Jag har inte sovit ordentligt på fyra nätter, och oron gnager i en. Kontentan av det hela är att inga rutiner funkar, och allt känns konstigt.
Märkligt hur lite man känner sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0